Program pozwala na zdefiniowanie kilku poziomów dostępu ustalanych przez administratora systemu. Oto ich przykładowe poziomy:

Poziom 1 - OBSŁUGUJĄCY. Pozwala na obsługę programu w zakresie podstawowym: przyjmowanie zgłoszeń, wystawianie i korekta zleceń.
Poziom 2 - ADMINISTRATOR WSPÓLNOTY. Pozwala on na dostęp do dodawania, korekty i usuwania wspólnot oraz związanych ze wspólnotami inspektorów, przedstawicieli oraz lokatorów.
Poziom 3 - INSPEKTOR. Osoby o tym statusie posiadają uprawnienia do zamykania zleceń po ich wykonaniu.
Poziom 4 - KIEROWNIK DZIAŁU. Poziom ten pozwala użytkownikowi na pełen dostęp do programu wraz z ustawieniami administracyjnymi i opcjami programu. Osoba na tym poziomie ma prawo m.in. zatwierdzić wystawienie zlecenia w przypadku braku środków we wspólnocie.
Poziom 5 - ADMIN-INFORMATYK. Posiada uprawnienia do zmiany ustawień programu oraz przeglądania danych jednak bez możliwości ich edycji wewnątrz programu.


 

POWRÓT