Program
pozwala na zdefiniowanie kilku poziomów dostępu ustalanych przez
administratora systemu. Oto ich przykładowe poziomy:
Poziom 1 -
OBSŁUGUJĄCY. Pozwala na obsługę programu w zakresie podstawowym:
przyjmowanie zgłoszeń, wystawianie i korekta zleceń.
Poziom 2 - ADMINISTRATOR WSPÓLNOTY. Pozwala on na dostęp do dodawania,
korekty i usuwania wspólnot oraz związanych ze wspólnotami inspektorów,
przedstawicieli oraz lokatorów.
Poziom 3 - INSPEKTOR. Osoby o tym statusie posiadają uprawnienia do
zamykania zleceń po ich wykonaniu.
Poziom 4 - KIEROWNIK DZIAŁU. Poziom ten pozwala użytkownikowi na pełen
dostęp do programu wraz z ustawieniami administracyjnymi i opcjami
programu. Osoba na tym poziomie ma prawo m.in. zatwierdzić wystawienie
zlecenia w przypadku braku środków we wspólnocie.
Poziom 5 - ADMIN-INFORMATYK. Posiada uprawnienia do zmiany ustawień
programu oraz przeglądania danych jednak bez możliwości ich edycji wewnątrz
programu.
|