Listę zleceniobiorców tworzy osoba o uprawnieniach administratora w oknie Administracji. Tworzenie listy przebiega sprawnie dzięki intuicyjnej obsłudze. Sporządzona lista jest "widoczna" przez wszystkie zdefiniowane przez Użytkownika Rejony Obsługi Mieszkańców (ROM). Proces dodawania/edycji danych zleceniobiorcy przebiega następująco:

  • po otwarciu okna "Zleceniobiorcy"

  • z menu Zleceniobiorca wybieramy polecenie Dodaj

  • w oknie dodawania wypełniamy/zmieniamy dane Zleceniobiorcy

  • zatwierdzamy klawiszem OK

Po tak wykonanej operacji, zleceniobiorcy pojawiają się na liście. Widoczna poniżej lista posiada nieaktywne menu "Zleceniobiorca", ponieważ w momencie wystawiania zlecenia, osoba o uprawnieniach Użytkownika (poziom 1) nie ma dostępu do dodawania lub edycji danych firmy-wykonawcy usługi. Osoba taka może tylko wybierać wykonawcę z wcześniej uformowanej listy.

 

POWRÓT